| • Über mich |
|
My name's Maximo Scullin but everybody calls me Maximo.
I'm from Denmark. I'm studying at the college (1st year) and I play the Cello for 8 years.
Usually I choose songs from my famous films .
I have two sister. I like Conlanging, watching movies and Cricket.
Feel free to surf to my blog :: plus d'informations via ce lien |
| • Clan / Ausstattung |
|
| Clan: |
Scullin (21) (Seite: Mind Rotting) |
| IRC Kanal: |
Seeking Redemption |
| Clangeschichte: |
Podtacular 05 |
| Prozessor: |
E6600@3.2 GHz |
| Mainboard: |
keine Angabe |
| Arbeitsspeicher: |
keine Angabe |
| Monitor: |
keine Angabe |
| Grafikkarte: |
keine Angabe |
| Soundkarte: |
keine Angabe |
| I-Verbindung: |
2 mbit DSL |
| Tastatur: |
keine Angabe |
| Maus: |
keine Angabe |
| Mausunterlage: |
keine Angabe |
|
|
| • Benutzerbild: |
|
 |
| • Letzte Besucher (0) |
|
| keine Besuche |
| • Statistik |
|
| Forumthemen: |
0 |
| Neuigkeiten: |
0 |
| Neuigkeitenkommentare: |
0 |
| Forumbeiträge: |
0 |
| Clanwarkommentare: |
0 |
| Artikelkommentare: |
0 |
| Demokommentare: |
0 |
| Nachrichtensystem (Eingang): |
0 |
| Nachrichtensystem (Ausgang): |
0 |
|